Åsiktsinlägg!

Här kommer ett inlägg från mig, där jag har med mina åsikter i, egentligen ska detta vara en blogg där jag skriver om nya saker, tipsar osv. Men nu får det bli ett undantag, och en eventuellt spoilervarning måste varnas också!

Okej, inlägget handlar alltså om Breaking Dawn, va tusan. Här har man väntat på att Bella ska bli en vampyr i 3böcker och nu 4 filmer (eftesom det kommer en till). Visserligen blir hon ju vampyr men inte så man får se ordentligt!
Jag gick med min kille på bio, han tycker filmerna är bra, och han älskar verkligen vargarna och Emmett. Men jag kan inget annat än hålla med om att det var lite för mycket gulli, gull i filmen, och en oerhörd lång dialog bara. Känndes som filmen inte kom igång vill säga. Då är boken mycket bättre!

Sådär, vad tycker ni om den senaste filmen?

Kommentarer
Postat av: sandra - ridtravaren Isola

Jag tycker filmen var den bästa hittills :) Men boken är ju klart bättre, men om man tänker filmerna, så är denna bäst av alla tycker jag! :D

2011-11-22 @ 12:33:46
URL: http://grande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0