Vamp -up -to -date!

Välkomna till min nya blogg!
Denna blogg - VampUpToDate - är en nystartad blogg som kommer bevaka allt som har med vampyrer i media att göra! 

Mitt mål med denna blogg är att hålla er läsare underhållna, och att ni kommer få veta det alldra senaste kring eran favorit serie, film, bok osv. Till vänster om er finns det därför en kategorilista där ni kan klicka er fram till det som är mest intressant för er. Om det är något inom kategorilistorna som fattas eller ni vill att jag ska lägga till fler, eller skriva om något annat som jag inte tagit upp här på denna blogg, så var inte rädda att kommentera eller maila - [email protected]

Till kategorierna:
Twiligt saga - här kan ni läsa om allt kring Twiligt, New moon, Eclipse, Breakning Dawn.
True Blood- här kan ni läsa om allt som rör True Blood.
Vampire Diaries - Jag tror ni har fattat grejen nu, här kan ni alltså läsa om allt kring Vampire Diaries
Böcker- Här kommer jag lägga upp recensioner kring olika böcker, då jag har ett genuit intresse för fantasy böcker som rör Vampyrer.
Noveller- Här kommer ni läsare in i bilden, har ni någon novell som ni aldrig vågat publicera men vill ha feedback på den, så skicka in den till mig ([email protected]) så publicerar jag den, utan namn fall ni vill det eller med namn, det är helt upp till er! Här kommer jag även publicera noveller som redan är publicerade, men som jag tror att ni läsare kommer uppskatta (noveller med tillåtelse att publicera på andra sidor).

Sådär ja, nu sätter vi igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0