Vem är jag och anledningen till denna blogg!

Jag är en tjej på 19år som har gått Media - produktion och event. Tog alltså studenten detta år 2011!

Anledningen till denna blogg är först och främst att det är kul att blogga, och blogga om något som man är väldigt intresserad av gör det bara lättare. Sedan krast nog finns det säkerligen 100 tals bloggar om just detta ämne, men jag känner att det inte är någon som är så Up To Date (som då tar upp allt inom vampyrvärlden i media). 

Sedan har jag alltid varit intresserad av att bedriva en framgångsrik blogg. I och med mitt programval (Media produktion och event) har jag lärt mig väldigt mycket kring marknadsföring, reklamannonsering, lagar (inom media, alltså copyright, vad du får och inte får publicera) källor, kritisk källgranskning (där det är väldigt viktigt att kolla upp flera olika källor, det räker alltså inte med en enligt mig, men det visste ni nog)! 

Mitt intresse för vampyrfantasy har nog kommit från min kusin, som alltid och jag menar alltid kollade på Buffy the vampire slayer, kommer så väl ihåg att jag lånade hennes VHS:er och satt hemma med svartvinbärs saft och kollade på Buffy! 
Sedan har det bara vuxit! 

Så jag hoppas att jag kan göra er läsare nöjda!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0